En sådan dag

Tandvärk ifrån djävulen själv. Dessa förbannade visdomständer som ska krångla. Vad är dom ens bra för, egentligen? Bara orsaker en massa smärta och problem.

Det har strulat med min inloggning här, och efter många om och men fick jag till det. Och jag kan ärligt säga att jag ett tag var ledsen, på riktigt. För i denna blogg finns många minnen. Fina och mindre glamorösa. Och jag fick en aning abstinens, eftersom jag nu känt den där lusten för skrivandet igen.
Så förhoppningsvis fungerar det att logga in även i fortsättningen.

Jag har en ledig dag idag. Jobb hela helgen står för dörren, och det är mycket måsten pga av det, som alla ska göras idag.
Och vad är då min vanliga otur, en sådan dag?
Att tankarna och känslorna helt tar över mig.
Sömn har varit helt uteslutet inatt, dels pga av tandvärken, men också mycket pga av denna ihållande känsla av otillräcklighet.

Så nu är det plan b som gäller.
Lite måsten i taget, mycket belöning därimellan, och sedan sömn, förhoppningsvis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0