En dag för hjärtat

Det finns många åsikter om denna dag. 
Firas eller inte. Och hur firas det?
Upmärksammas stort, litet eller inte alls. Och hur uppmärksammas det? 

Jag är en riktigt nörd när det kommer till kärlek. 
Jag firar allt. Jag försöker sprida kärlek och glädje ofta. 
Men såklart har jag med tiden blivit allt mer nedstämd och glädjen i att fira något som för mig inte existerat, har försvunnit. 
Jag tappade bort det längs den krokiga vägen av tårar. 

Men så träffades jag av amors pil, rakt in i själen och hjärtat. Jag blev upp över öronen förälskad i honom. I min bedårande hunk. 
Och jag fick tillbaka lite av min glädje att ge honom all min kärlek. 

Vi har gått igenom Helvetet och Antarktis, för att komma till idag. 
Aldrig hade jag kunnat tro att ett så simpelt sätt som en ring, kunde ge tillbaka all den förlorade kärleken jag gick miste om. 
Men hunken från ovan, han visste precis. 

Så oavsett vad, kommer jag att fira att mitt hjärta blev nästintill komplett den 14/2-15. 
Det finns iofs lite plats över, både på fingret och i hjärtat. Just in case..  💖

Sprid kärlek och glädje, varje dag. Men ta tillfället idag att göra det lite mer speciellt för dina nära.
Det kan aldrig bli för mycket av kärlek och ljus i vår värld av mörker och hat. 

Kram! 


Kommentarer
Annica Johansson

<3 du är värld all lycka i värden <3 du är stark och tillsammans med din själfriende så kommer ni komma långt <3 All lycka till fina Sofi och ta väl hand om er <3

2015-02-14 @ 15:39:16
URL: http://www.divatorpets.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0