En ledig dag.

Så himla skönt. 
En ledig dag. Inte mycket mer än lite tvätt som måste göras. 
Jag har alltså flera timmar att spendera hur jag vill. 
Jodå. Timmarna spenderas, fast inte alls som jag önskar. 
Jag kände det redan igår kväll. Min kropp började varna mig lite smått. 
Jag trotsade varningssignalerna, tog mig en värktablett och lade mig för att sova. 
Vaknade några timmar senare. Med migrän och illamående. Med rödgråtna ögon och livslust på noll. 
Så nu ligger jag här, försöker intala mig själv att det är ok. 
Jag har ju varit på relativt bra humör ett par dagar nu, jag har tagit mig ur sängen och till jobbet. Så det är lugnt om jag behöver vila. 
Jag får sova vidare. 

Om det funkar? 
Inte troligt alls. 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0