Sådärja!

Efter 5 nätter och ett kvällspass förra veckan så sa min kropp "fuck you" och blev dyngförkyld.
På måndag morgon när jag skulle lägga mig så hade jag så jävla ont i halsen att jag inte kunde prata. När jag vaknade några timmar senare så hade jag snor i hela fejjset och ögon bara rann som ett vattenfall.
Nu har halsontet gått över lite, men näsan blir värre. Nyser var 3:e minut och måste snyta mig hela tiden!
Och snart kommer jag säkerligen hosta värre än en person som har kol.. Bläjs! Och jag har blåsor på tungan..

Men men. Bara bita ihop. Imorgon ska jag göra ett till nattpass. Men som tur är så är jag ledig i helgen och ska bara mysa och ta det lugnt med min älskling. Så jag ska inte klaga. Första gången jag blir sjuk i år, och förmodligen sista.
Brukar ju ha ett grymt immunförsvar.  :)

Nu ska jag koka nudlar och se en film, sen ska jag nog spela lite xbox för att fördriva tiden.


Så oerhört sexigt att vara sjuk hörru!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0