Då var det mars.

Herregud, var det inte precis julafton?
Meeeen, jag klagar inte. Våren är den bästa årstiden, tycker jag. Och sen kommer sommaren, så jag är bara glad.
Och mars betyder utgifter. I helgen fyllde lillasyster år, och om några veckor är det moster och sen fyller kusinen år i slutet.

Vi firade min lilla prinsessa med fika i Nordingrå, sen följde hon med mig hem för att sova här tillsammans med kusinen. Igår var vi och badade i sundsvall på himlabadet, 7 timmar! Herregud, har träningsvärk i hela kroppen idag. Haha! Måste säga att den där klätterväggen dom har där nere är helt awesome, min apa till syster älskade den. Fick bokstavligt talat slita henne därifrån vid stängning. Haha! Men det var väldigt värt att åka ändå dit ner för att se barnen så glada! :)

Idag är det nattjobb som gäller. Har försöka sova några timmar men inte lyckats, så lär väl vara mer död än levande imorgonbitti. Så om ni läser om någon som krockat eller liknande så är det bara jag som somnade vid ratten på väg hem, haha! :) Men det ska nog gå bra, ska tydligen jobba med min kusin igen, och vi hade det ju trevligt ihop sist vi jobbade natt så =)
Det negativa med nattjobb är att jag måste läma min älskling ensam hemma i sängen, och sen far han iväg imorgon när jag ska sova. :(

Men, vi får ta igen det sen när lönen kommer och vi är ledig =)

Ska ta mig en kopp kaffe nu och sedan rulla mot Gläntan.

Hörs, heeej!
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0