segast i världen

Jag tror seriöst inte det finns någon människa som är lika trött och seg på morgonen som mig.
Speciellt när jag är ledig på förmiddagen som idag.
Hade det inte vart för att jag ska iväg om en timme så hade jag legat i sängen ännu.
Seriöst?
Jag har ont i hela kroppen, ögonen vill bara slockna och jag skulle verkligen kunna somna sittandes med datorn i knäet just nu. Så jäkla trött är jag.
Ändå har jag sovit bra inatt och fått mig iaf 7 timmars sömn.

Jag har druckit kaffe och ätit frukost, men inte fasiken blev jag nå piggare av det heller.
Undrar hur tusan jag ska överleva denna dag utan att stendö av trötthet..Haha!

Nej. Kanske jag måste börja ta mig ut på iskalla promenad på morgonen så jag får lite luft i lungorna.
Kan ju bero på det... Eller?

Om jag inte är färdig senast 10.20 när älskling kommer och hämtar mig så lär jag få en redig utskällning, så det är lika bra att sätta fart nu. Lycka till Fiie! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0