kul liv.

Jag har kört fast i ett otroligt trist träsk.
Jag är inte på långa vägar så nöjd och glad som jag borde vara. Och det gör mig förbannad.
Jag vill sluta jobba. Dra täcket över huvudet och aldrig, aldrig någonsin mer behöva kliva ur sängen förens jag verkligen vill och känner för det.
Galet less på allt är jag.

På livets alla måsten.
På att inte vara äldre och klokare. Jag behöver mer erfarenhet!

Jag ser ingen ljus framtid just nu, det känns bara skit trist att tänka på sommaren. Och hur den kommer svischa förbi ännu en gång utan att jag fått njuta.

Jag är pank och har inte ens råd med hårfärg typ.
Jag är konstant trött och irriterad på allt och alla.

Vill bråka och skrika så fort jag vaknar. Förbannade idioter vill jag skrika!
Fast egentligen är det väl ingen idée?

Äsch då.
Om jag tar en lång och varm dusch kanske det blir bättre.
Fast då måste jag ju klä på mig sen, och jag avskyr att välja kläder för jag har typ Sveriges tristaste garderob.
Vill helst gå runt i mina slitna hotpants och en stor thisirt som är typ 10 år gammal.

Roligt för er som får för er att läsa min blogg, haha! Hej på dig!

Nje, koka kaffe och ta en snus.
Det är vad som gör mig gott för tillfället.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0