jamen...

Okej, nu har jag försökt skriva ett blogg inlägg flera dagar i rad.
Men av någon anledning så raderas texten mitt i en mening.
Och fan ta mig, om jag råkar trycka på den där knappen, som jag inte ens vet vilken den är, igen.

Nåja. Jag har tänkt skriva så mycket olika saker, men eftersom det nu inte blivit av så är jag nu lite lost i tankarna.
Får helt enkelt blogga om något annat.

Hm.. Jag ska jobba natt ikväll. Och sen imorgon ska jag städa åt mamma på kontoret.
Sen ska jag jobba dag på lördag och kväll på söndag.
Jahaja. Trevlig helg. Tur min man också jobbar i helgen. Får så dåligt samvete annars när jag jobbar helger och han är hemma ensam. ^^

Jag sitter och kollar på avsnitt från BB-11. Skit roligt. Haha. Mycket av det som hände har man ju glömt bort, så det är roligt att uppdatera sig lite, speciellt nu när en ny säsong står för dörren =) Wiie.

Funderar på att ta och försöka vila en stund nu, för sen ska jag börja med maten om någon timme så den är klar när älsklingen kommer hem.

Så.. Det här blev ju inget i världen av det jag hade tänkt jag skulle bloggat om förut.
Men håll till goda, någon gång kommer det.

/ Fiie


Kommentarer
Nathalie omerovic

Hej jag har läst din blogg från dag nummer 1 :D

Älskar verkligen din blogg.. ibland får du mig att gråta oftast får du mig att lee :)

Men jag har alltid undrat, I januari 2009 skrev du om något om killar vart fulla och våldtagit, Hade dom våldtagit dig eller någon du känner ?

Hoppas du svarar puss <3 älskar din blogg btw <3

Svar: Hej! Jag har helt glömt bort min blogg och har inte alls sett kommentaren fören nu. För det ber jag om ursäkt. Tack för din kommentar, det var roligt att höra! Hoppas du har det bra! Kram
Fiie

2012-01-28 @ 11:56:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0