1/2-12

Okej, nu ska jag berätta en roligt historia för er.
Jag var på väg hem ifrån stan, lyssnade på Spotify och tänkte på hur bra mitt liv är.
Jag gick förbi strandgatan, in på hällgumsgatan (där jag bor.) och.. när jag stannade så upptäckte jag att jag var  typ 1 km hemifrån vid flogsta. Herregud. Först blev jag förvånad, sen less. För nu när jag redan gått förbi min port kändes det rätt meningslöst att bara vända om. Så istället gick jag runt alltihopa vid flogsta och latberget och hem igen. En promenad på ca 30 minuter.. Haha. Inte för att det är något att skryta om. Men.
Till saker hör nu att jag inte rört på mig sen jag flyttade hem typ. Och det är 1,5 år sedan.

Jag har försökt hålla igång så som jag gjorde när jag bodde i göteborg.. Men det har gått rätt dåligt.
Och nu när jag faktiskt vart ute på promenad, i snöyran, och faktiskt tyckte det var skönt.. Känns det som att jag verkligen måste försöka komma igång. Damn!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0