Wordfeud, du gör mig galen!

Jag började spela WF för kanske 2 månader sedan, eller hur länge har det funnits? Jaja, iaf.
Det var när min moster köpte sin töntiga iphone som jag började spela mot henne, sen fortsatte jag och nu har jag blivit en sån där som har typ 10 olika spel igång samtidigt och typ ägnar varenda ledig stund åt att spela.
Men. Jag har problem.
Och det är att jag är på tok för lat för att orka ladda ner alla dessa "hjälpappar". Typ ordlistor eller sånt.
Och sen så förstår jag verkligen inte alls poängsystemet. Hur kan en person få 126 poäng för HEDEN, medan jag tex skriver KEXET och får typ 12 poäng eller nått, det är ju knas?
Ja, och sen är jag ju så oerhört dum i huvudet, och blind, så jag ser ju aldrig tillfällena eller luckorna.

Så jag blir galen.
För det är ett rätt så konstigt spel och blandningen av bokstäver är ju knäpp.
Men jag vill ändå inte sluta spela för jag tänker bli bra alltså!

Haha.
Roligt med ett inlägg om wööööördfjud hörru ^^ ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0