1 november 2011

Jag önskar jag kunde få tillbaka den glädje jag hade en gång i tiden.
När jag verkligen kände att ingenting var omöjligt och jag såg alla mina drömmar och mål uppnås.
Jag önskar jag kunde få tillbaka den styrka jag en gång i tiden hade.
Men den är som bortblåst för tillfället.
Just nu består mina dagar av måsten, tvång, bråk och osäkerhet. Och om alla andras välmående utom mitt eget.
Det är snart den där månaden som jag fasar inför varje år. Som är den bästa, men ändå den absolut värsta på mitt år. Sen försvinner den och övergår i ett nytt år. Med en ny väntan på den där månaden.

Det är nog snart dags för mig att ge mig själv mitt liv tillbaka.
För såhär kan jag inte leva.

Du måste ut och bort.
Och jag måste tillbaka in.
Tyvärr.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0