tröööööööt

Jisses, jag är helt slut.
Fötterna värker och huvudet dunkar.
Jag har jobbat min första dag på hornöberget idag, 8,5 timme fullproppad med information, lite stress och så super roligt! Jag har inte gort något fel, tror jag iaf. Och det känns bra. Jag trivdes och hoppas på mer timmar under våren och sommaren nu :) Sen ska jag även inskolas på ett demensboeende och så får jag försöka jobba på båda ställena hoppas jag :) Roligt med massa jobb!

Men..
Jag är trött!
Så nu ska jag se klart på BB, sen ta en dusch och  lägga mig i sängen :)
Imorn har jag tvätttid kl 07.00 och efter det ska jag hämta Addiz och mysa lite med honom. :)

Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0