och därför vill jag sjunga att sommaren är min

Tjenixen!
Sitter och dricker lite kaffe och ska snart slänga lite kladd i ansiktet så jag inte skrämmer iväg tanterna och farbröderna på jobbet :) Har sovit riktigt bra inatt och vaknade pigg och utvilad när mamma ringde kl 10 och bad mig göra några ärenden åt henna på stan. Skönt! Lyckades även lägga ifrån min telefonen trots att jag inte klarat banan, haha. Det där jävla spelet alltså. Varför är det egentligen så roligt? Jag svär när jag misslyckas och gråter nästan tårar när jag klarar en bana. Sjuuukt! Haha.

Har egentligen ingenting speciellt att skriva om idag, men tyckte att bara för statistikens skull att det behövdes ett inlägg just idag. Så..

Vädret börjar bli ganska balanserat nu. Riktigt skönt att sommaren är på väg. Jag har solat lite solarium och tänkte köra några gånger till eftersom jag vet att jag inte kommer ha så speciellt mycket tid till att ligga och pressa när värmen är som bäst i sommaren så får jag fuska lite :)

Så var det med det.
Puss o kram
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0