maaat

Kommer ni ihåg vad mycket energi jag hade till att laga mat, komma på nya och goda recept och sånt när jag började blogga? I min header ( som för övrigt måste ändras! ) så står det till och med att jag bloggar om mat..
Men jag har ingen kamera, vilket göra det tråkigt utan bilder, och jag har liksom ingen lust och ork att laga mat längre. Inte haft det på flera, flera månader.. Har ätit hämtmat, mosters mat eller... varma mackor. Känner mig så ovuxen när det kommer till den delen av mitt liv.

Så.. Nu ska jag ta mig en titt bakåt i tiden och så ska jag laga någon god mat från mina recept. 
Hoppas jag hittar något roligt. Och gott!

Annars så..

Är jag rätt deppig idag. Haft en jobbig natt med mardrömmar och inte sovit speciellt mycket. :/

Det var väl allt.

Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0