14 maj 2011 - AJ!

Goooooood moooooorgon.. Eller inte.
Jag somnade typ runt två inatt. Och att bara få typ 7,8 timmars sömn det räcker inte för mig.
Men jag är ju ett pucko som går ut och går mitt i natten och sedan träffar en av mina nya älsklingar som jag bara måste hänga med en stund. ( Jag pratar naturligtvis om en hund! ) Så vi lekte en stund, brottades och sånt tills jag typ somnade och kastade ut ägare och vovve. Haha!

Och jag ska verkligen Inte sminka mig så tidigt på morgonen.. För såklart petade jag mig i ögat med kajalpennan, och FAN så ont det gör. Tårarna rinner fortfarande och det bara svider.. :(

Var väl bara det jag ville säga, att det är synd om mig såhär på lördagsmorgonen.
Nu ska jag åka och hämta en av mina chefer och sen jobba hela dagen.. Gott man luktar efter en hel dag på pizzeria, fyfan! ^^

Ikväll ska jag btw sova hemma hos familjen, ska se på ESC och äta gott med mina systrar och så ska jag mysa med min absoluta älsklingshund och bebis, Addiz! :) <3

Pöss på er då!


Försöker le, men tårarna rinner ändå.
Och idag stämmer ju det av en helt annan anledning än de brukar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0