tröttast i världen

Fiiiiifaaaaaaen vad trött jag är! My goooD!
Det har vart en låång natt och dag, som äntligen tar slut.

Fyllechaffis, bråk, en grogg och sedan däckad bredvid kramfors sexigaste hunk!
Slå den kvällen, natten och morgonen om ni kan. Haha!

Jag förstår inte, jag åkte på efterfest för att säga hej och prata lite, men den stunden slutade med att jag svepte två groggar och en öl på typ en timme och sedan somnade kl åtta på morgonen.. Haha, är det nå typsikt Sofie eller? Ohja! ^^

Men nu ska jag äntligen få krypa ner i sängen och sova!
Har en spännande vecka framför mig!
Imorn ska stygnen i huvudet bort och på onsdag ska jag kolla på lägenhet! :)
Så.. Sova.NU! =)



darling
den stunden vi delade var magisk
surrealistisk
a dream come true.
Tack.

Hööörshej!
/GuldFiia :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0