the day

Idag är ett stort avgörande för den närmsta framtiden.
Jag vill inte gå in på djupet för detaljerna, men jag håller mina tummar idag. Riktigt hårt.
Jag har ju alltid sagt att jag aldrig vill återvända till den bortglömda staden, men jag är här igen.
Och jag har verkligen ingen energi att ta mig härifrån för tillfället. Jag har försökt med det är svårt.
Jag gjorde det 1 gång, och jag vill göra det igen. Men inte ännu.
Just nu vill jag finna tryggheten och självförtroeendet igen.
Sen är jag redo.

Just nu sitter jag ensam på ett kontor med en kopp kaffe och spelar spotify för fullt hus.
Jag väntar på chefen för stället, men det verkar ta tid för människan.. Fast hon vet ju dock inte att jag är här heller. Ja.. ni förstår, det är lite förvirrat för tillfället men jag hoppas allt löser sig snart.
Lite komiskt dock att jag lyckas hamna i udda situationer som denna rätt ofta. Haha.

Nåja. Nog om det.
Jag ska blogga långa inlägg varenda dag nu, för jag har äntligen något att blogga om igen.
Nämnligen BigBrother! =) ( fast sak försöka blogga lite så det blir intressant för dig med darling )

För nu kan jag bara säga att jag verkligen stör mig på Cilla, göteborgaren som jag glömmer namnet på och Sonia. Och har hittat min favorit i Nicky, Martin, Sanna och Vanessa. Men sånt kan ju alltid förändras. Och sjukt roliga att allas vår favorit Gurka(n) kommer in i huset och blattar runt. Haha! =)

Nåja, nu ska jag återgå till att jobba lite. Med jobba menar jag facebook och spotify ^^ =)

Puss o kram ( och kärlek till dig )
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0