p-böter, demolerad bil och ja..

Herreminje. Klockan är inte ens lunch och jag har redan hunnit mer för mycket denna fredag.
Är det inte den 13:e idag?

När jag skulle köra till garaget idag för att få ordning på bilen så såg jag en p-böter lapp på 300 kr.
Fuck tänkte jag. Men men. Sen kom jag till garaget och skulle göra in genom porten, och in my ass att jag aldrig mer ska göra genom en garageport.. Buckla på bakdörren och några lister väck. Där rök några tusenlappar till känns det som. Men men. Nu ska iaf handbromsen fungera normalt och jag lyckades fixa stereon och hitta felet till varför jag inte har ljug på ena högtalaren iaf och dessutom efter många om och men fick vi dit nya regskyltarna! :) Något bra iaf.. :) Så nu hoppas jag den blir godkänt på besiktningen, annars finns det en gratis bil i något dikte någonstans i kramfors kommun. Haha!

Nu ska jag äta något, lägga mig och chilla sen åka och jobba några timmar!
Är sjuuuukt hungrig! ^^

Puss o kram
/Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0