kärlek i svartvitt

Någonstans finns det kärlek.
Någonstans finns det hopp.
Någonstans finns det värme.
Någonstans går solen upp
.


Jag ser dig framför mig.
Min egen soldat som räddar mig ur nattens mardröm.
Det är inte första gången
och inte heller sista
Jag är trött på att drömma och skriva.
Jag vill uppleva det verkliga livet
med dig vid min sida

Du har fått en ny chans
men jag är osäker igen
vill du ha den?
Eller är alla broar brände för dig?
Ska jag stå kvar och vänta
eller ska jag vända med vinden
stänga den dörren jag öppnade för dig?
Kommer du tillbaka denna gången
eller är allt bortblåst?

Jag vill inte sluta hoppas
på att en dag står du framför mig
och vi två blir ett.


Längtan
Väntan

Jag älskar dig.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0