En ny människa i ett nytt liv

Eller ja, nästan. Samma gamla skruttiga skit liv med samma gamla skruttiga cp jävla skit bil och sånt. Men ändå.
Jag har precis tagit ett extremt varmt och långt bad, tvättat håret riktigt ordentlig för första gången på 5 dagar ( opererat mig! ) och det var så förbannat skönt kan jag lova!

I väntan på bättre tider så bor jag nu tillfälligt hos min älskade moster, kusin och moster man. Och Athena då såklart!
Jag har liksom kört fast lite i alla mina planer och drömmar, så det känns som att jag är på rätt ställe nu för att komma tillbaka. Till skillnad ifrån att bo hemma med en stressad familj så finns här lite lugn och ro och jämlikhet med mig. Och inte alls lika mycket tjaffs och bråk :)

Imorgon ska jag köra upp till Sollefteå sjukhus med mormor och moster för att hälsa på älskade gammomma min. Hon ligger väl lite nära döden känns det som. Lillmomma. :/ Men en del blir ju så, gamla och sjuka. En del är frisk och pigg tills det bara en dag slutat att andas. Jag hoppas dock att hon får komma hem och tillbringa sista tiden med oss innan det är farväl.. Gör ont i hjärtat att bara tänka tanken på att hon ska behöva lida på ett hemskt sjukhus sista tiden.

Nåja. Nu ligger halva familjen Wahlgren/Åkerblom/Thorson sover och andra halvan, dvs jag och Joakim sitter och neeerdar vid datan. Eller ja, jag gör ju något nyttigt som att blogga medan Joakim spelar.. Herregud. ^^

Det var väl det jag ville ha sagt för tillfället. :)

Tittat förresten igenom bilder från tidigare blogginlägg, såhär jäkla fräsch och bra mår jag nu! :) En bild från min saknade lägenhet efter ett bad i mitt saknade badrum! :)


Vill ha sommar! =)

Näe, godnatt på er sötnosar!
Puss/ Fiie

And hun, I love you.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0