BB, släkten är bäst och pärlan.

Big Brother börjar vi väl med?
Gurkan vinner ju allt. Eller så Simon. Fast jag hoppas på Nicky. (När han dumpat den där jäkla bortskämmda skitungen). Och Katerina, kan hon bara gå? Och skicka in Richard igen!
Sonia kan också få dra. Och Roddan. Jaa, sammanfattning, årets deltagare är bara för överdrivna.

Vidare till släkten då.
Jag var med om en upplevelse idag. 3 vilsna släktingar och en stor och vild hund vilsna på en is i kramfors.
Alltså allvarligt? Och mitt på isen står vi och kommer på att vi har fika med oss som måste ätas. Japp.
Där står vi och dricker choklad medan hunden springer som en galning i vassen. Det är min moster, kusin och jag i ett nötskal. Haha! Men kärlek också. Massa söt kärlek.

Pärlan min, den lilla röda älsklingen.
Hon fick ju lite annmärkningar på besikningen som måste fixas. Som tur var är det inget som inte världens bästa bilvän kan fixa. Så nu drar jag ner till biltema i helgen och gör av med massa cash så jag får någon på den. Kanske blir det en stero i den också, äntligen! :) 

Nu ska jag återgå till att mysa med kusinen min, stora pojken. Uscha så han växer, tänk om han kunnat förbli 3 år föralltid? Den lille grisen min =) 

Jag tänker på dig hjärtat
jag saknar att höra din röst och föreställa mig dig le mot mig
mitt hjärta slår för dig. varenda dag. varenda slag. 
<3

Puss o Kram
Fiiie 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0