3 Januari 2011

Shiiiiiiet.
Det har vart en hektisk, men ändå så sjukt lugn nyårshelg för mig.
Jag jobbade nyårsafton, och jag har nog aldrig mått så bra när det nya året kom som denna gången.
Jag sotd i baren på gladan och skålade med mina kollegor, sen fortsatte jag jobba och var pratglad med alla mina fulla gäster, haha :)

Efter vi stäng hade vi lite efterfest och det var så lugnt och skönt att bara sitta och chilla och som tur var så var grymmaste DJ:en kvar en stund och lirade min favorit musik =)
För första gången någonsin, tror jag, så vaknade jag inte bakis på nyårsdagen :)


Så nu är det 2011, jag är arbetslös igen, och funderar på vad jag ska göra härnäst.
Är lite sugen på att ta min lilla lön och bara säha hej då.
Men tror inte jag skulle komma så långt innan den tog slut.. ^^ haha.

Imorn åker jag iaf hem till Sundsvall igen och sen får vi se vad jag tar mig till.
Kanske flyttar jag hem till Kramfors igen? Det vore ju något.. haha!

En sak som är säkert, det är att jag definitivt kommer tillbaka till Gladan :) Jag har nog aldrig trivts så bra på en arbetsplats förut, trots att jag bara var där 3 dagar ^^

Nu blir det lite Jay Smith och Twilight böckerna :) Har äntligen börjat läsa/lyssna på böckerna, haha! :)

Puss o kram
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0