heliga morgon

Finns det något bättre än att vakna upp till ett tyst hus, få kliva upp och kissa med öppen dörr och sedan kunna göra precis vad du vill som får dig på bra humör? Tror inte det.

När man bor hemma igen så krävs det att man har sina små trick för att få den där lugna stunden som man behöver för att inte hela dagen ska bli skit. Och jag har mina trick. :)
Nu kan jag sitta här med mitt kaffe och spotify och gå mellan datorn, dammsugaren och badrummet i lugn och ro :)
Underbart! :)

Idag väntar en dag i stora staden kramfors. Ett spännande möte, sen lite träning och städning på kontoret.
Sen antingen hem eller lite häng med någon skön person :)



och jag är världens lyckligaste tjej med dig i mitt liv.
Min soldat! :)

Puss o kram
Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0