Juldepp, såklart.

Jag försöker verkligen känna lycka och glädje inför jul och nyår.
För alla som jag har runt omkring mig och för allt som jag få vara en del av.
Kanske anstränger jag mig för mycket, istället för att bara låta det finnas där.
Men jag känner mig så tom.
Helt jävla tom.

Jag har ingen glädje alls över någonting.
Bara en hemsk känsla över stress och att detta kommer bli en kass jävla jul.
Ingen gröt på morgonen, ingen kalle anka och inte heller någon julmat i stora lass.
Jävla skit jul. Jag hatar den just nu!

Äsch, det blir bättre ikväll.
Då jag får krypa upp i famnen på min älskade man. Vi ska spela bingolotto, äta pepparkakor och dricka glögg!
Så jag får väl vara glad för det, att jag har Anders! <3

Nu ska jag ner på stan och hämta de sista klapparna till mamma och mormor.
Sen blir det ett besök hos moster för att lämna lite klappar och umgås lite där!
Då blir jag på bättre humör, säkerligen. Jag älskar min moster!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0