I allt lyckorus

Jag är så tillfreds och trygg med mitt liv just nu.
Jag har allt jag någonsin kunnat önska mig och mer därtill.
Jag somnar och vaknar varenda dag med en trygg känsla och ett leende på mina läppar.
Men ändå. Är det som att någonting inom trycker på mitt samvete och ger mig ångest över dessa underbar känslor som kallas för glädje.
Jag känner mig tom, ensam och helt jävla värdelös.
Fast jag egentligen vet att jag är fylld av bra känslor, och har familj, pojkvän och ett värdigt liv.
Så crazy. Så fel.

Igår när jag fick en liten "deppdipp", så kröp min bäbis upp i famnen till mig, kurrade lugnande och gav mig ett litet leende. Sedan gjorde min man lite glögg och trulade in lite ischoklad i munnen på mig. Och sådär, så satt jag helt plötsligt och tokskrattade åt att jag är så knäpp. Haha. Stört.
Men alla har väl någon gång lite konstiga dagar?

Lägger upp en bild på min två livlinor :) <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0