Dan före dan före dopparedan ^^

Igår kväll fick jag, under lite tvång öppna en tidig julklapp av min man. Och gissa om jag blev lycklig när jag såg att han köpt mig en brödrost :) Haha! Jag har utav någon anledning inte köpt mig en egen, och jag har nämnt någon gång att jag vill ha en. Och sedär, nu fick jag en! Så här ska rostas mackor kan jag lova =)

Något dock inte lika roligt är att jag börjar bli ordentligt förkyld.
Sitter med halsont, rinnande nästa och en enorm huvudvärk. Kan det komma olämpligare?
Jag är bokad med jobb varenda dag, har fortfarande lite julbak kvar att göra. Jag som alltid skryter om att jag aldrig blir sjuk, och jag har vart duktigt att klä på mig varmt. Men men, jag får väl bara rida ut denna hemsk förkylning och bita ihop. Blir det värre måste jag nog tyvärr avboka jobb, vill inte ta död på någon på jobbet. Stackars tanterna och farbröderna är ju så känsliga. :/

Julafton kommer jag jobba till 15, sen ska jag ut till Nordingrå och fira några timmar.
Efter det ska jag hem igen och spendera sista timmarna med min älskling!
Juldagen kommer enligt tradition spenderas hos farfar.
Om jag nu får vara frisk, dvs.


Det var den uppdatering det, haha! :)

God jul på er!
/Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0