vardagsbestyr

07.00 satte jag igång först tvättmaskinerna och nu har jag nyss slängt in den sista.
Såhär mycket tvätt har jag inte tvättat sen jag bodde i kungsbacka och inte tvättat på 3 veckor.. Haha.
Och så har jag dammsugit bort allt hundhår, diskat och så ska jag nog torka golven också.
Det märkligaste är att jag inte städar min egen smuts utan andras också. Haha. Jag längtar tills jag får städa min egen lägenhet och bara behöva tvätta min egen tvätt! Åh vad jag längtar! Dock vet jag inte hur länge jag ska stanna i den lägenheten, och i den här stan. Men för nu, så känns det precis som det rätta att göra.

Nåja, när jag tvättat klart ska jag åka upp på skroten och kolla om dom har nå bra sommardäck och efter det ska jag köpa snus! Jisses, har vart utan snus sen igår kväll och jag håller på dö! Men har som inte hunnit än..

Jamen, haha. Jag måste ju berätta en sjukt kul grej också.
När jag skulle ner i tvättstugan imorse så hade jag en kopp med kaffe med mig, och precis då jag öppnar ytterdörren så är det någon jävla tjockis som stöter i dörren eller något så att jag bli skiträdd och så spills kaffe över mig. Ner på tuttarna och fulla byxerna.. Tur det inte var sådär super hett kaffe. Och tur jag hade tvättstuga, haha!
Jaja.. det var lite roligt iaf. ^^

Nej nu borde jag bli människa, funderar på att ta en dusch och bli lite fräsch, har som inte duschat sen i..  ja gud vet när. Är man sjuk så tänker man inte på att vara nyduschad precis ^^

Hörsdå!
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0