tidsfördiv

Jag har legat i soffan, framför tv:n sen jag klev upp vid åtta imorse.. Har sovit någon timme där emellan också.
Så roligt är det att vara sjuk. Jag säger inte att jag inte är glad över att äntligen bli sjuk, för det betyder att jag slipper det detta året. Men såhär jävla sjuk i feber, öron och halsont och sådan jävla snuva som jag har.. Det är lite jobbigt också. Och så är jag hundvakt också, och det går inte alltid så bra..
Vi skulle ta en lite kisspromenad, och helt från ingenstans dök det upp 4 rådjur mitt framför oss. Athena blev nyfiken, jag blev rädd och rådjuren bara stod och kollade på oss. Ingen rörde sig, vi bara stod där. Jag trodde Athena skulle få för sig att jaga rådjuren, men vi gick tillbaka in.

Jaja.. Tidsfördriv står det som rubrik, har ni fått er nå tidsfördriv nu då? Hann ni läsa min blogg lite innan ni drar på träning, eller medan pastavattnet kokar? Eller nått sånt..

Jag fortsätta ligga här i soffan och varva nysningar med snytningar och hostattacker. Så roligt ska jag ha det resten av veckan. För frisk lär jag inte bli än på några dagar.

Puss o hej!
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0