en bra dag

En torsdagskväll/natt som inte kunnat bli bättre och en fredag som slog de flesta rekorden i glädjande besked.
Jag har haft en bra dag.
En sådan där dag som mitt liv sällan består av nu för tiden.
Men jag visste väl att någon gång skulle the badluck vända och ge mig solsken igen.
Idag var ett sådant tecken.

Jag tar aldrig ut någonting i förskott dock, jag tänker bara lugn och hålla mig tillbaka.
Tills jag vet att solen är här för att stanna.
Då kan jag le på riktigt.

Tills dess, tänker jag bara njuta av det här dygnet och somna gott.
På måndag/tisdag hämtar jag nycklarna till lägenheten och det känns som ett steg i rätt riktning.
För nu iaf.
Vi stannar där. Så det inte blir fel..

Puss o kram
/Fiie


Snart sommar, sol, jobb och vin i solnedgången!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0