ätnligen förkyld

Det kanske låter konstigt, men jag känner såhär varenda gång det bryter ut.
Jag kan gå i flera månader och känna mig hängig. Lite snuva då och lite hosta då. Men sen, vips typ 2,3 gånger om året så bryter den ut och jag blir helt färdig. Feber, halsont, hosta, rinnsnuva och allt förbannad. Ibland kommer magsjuka på samma gång.. Och då tycker jag det är skönt. För sen vet jag att jag är frisk iaf några månader innan miniförkylningen kommer och går som den vill.. Haha!

Jag har egentligen jobb att göra idag, men jag ringde Jakob och sa att jag kör ingen bil eller ställer mig bakom kassan med 38 graders feber och svetten som rinner.. känns inte okej.
Så istället ska jag ligga i sängen, se på film och Sons. Så jag kan jobba imorn och få in lite pengar.

Längtar till tisdag den 12, då får jag flytta in i min lägenhet och få lugn och ro igen.
Blir galen på att hela tiden känna mig ivägen för andra.. Men men. Nu blir det bra.

Puss på er friska!
/Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0