Sovmorgon, no more!

God morgon!
Det är snart dags för en morgon promenad och jag känner mig relativt pigg idag, vilket är rätt ovanligt.
Men jag har beslutat mig för att ordna lite struktur i min röriga vardag nu. Så jag ska skippa sovmorgonen. Kl 08 ska jag gå upp och sen ska jag sova innan 24! För detta funkar inte längre.

Men nu ska jag njuta av an kopp svart kaffe innan jag tar på mig träningskläderna och går ut med lille odjuret här hemma. Haha, ( tro vilka äventyt han drar med mig på idag? )




And just for the record
I will be you'r enemy someday


(och ja, nu skippar jag allt bullshit med att vara en puttinuttig och fin tjej, jag ska börja blogga på riktigt nu, sådeså!)


Puss / Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0