sängläge

Det är fredag, kl är 13.37 och det regnar Inte.
Varför ligger jag då inne i sängen och kan inte röra mig?
Varenda muskel värker i kroppen, nacken har bokstavligt talat fastnat och huvudet kommer sprängas vilken sekund som helst. Jag lovar. Så akta er! :/

Jag har försökt kliva upp sen halv nio imorse, men jag har inte kunnat utstå smärtan.
Jag har svin mycket att göra egentligen, men jag får låta allt vara tills senare eller imorgon.

Nu ska jag se en film. Vilken vet jag inte. Säkert en dålig bara för att jag är ledsen.

All ev uppmuntran är välkommet!

Puss
Fiie


Såhär gladoch snygg vill jag vara igen.


Kommentarer
Linda Ångman

Såå fin bild! :)

2010-09-21 @ 10:15:13
URL: http://tetree.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0