Mot nya mål!

Jag har kommit på att jag har en hel del möjligheter att lyckas, för det var visst en liten vacker vän (aka Niclas Ståhl) som berättade för mig att även jag har ett värde att leva. Så jag tänker att, ja vafan. Jag ger det väl en chans då.
Så nu ska jag verkligen försöka.

Och jag har redan börjat på den bättre vägen med ett leende, så jag känner att det inte kan bli så mycket fel.
Bara jag ger mig fasiken på att lyckas. Och det har jag, tro mig, jag är mer bestämd än någonsin att lyckas med detta! Så nu kör vi gärnet :)

Så, nu jäklar firar vi här hemma med Ben&Jerrys och fångarna på fortet. Jag tror jag håller mina tummar för Fortets mästare ikväll =)

Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0