jag är inte mig själv utan dig..

..och du sa en gång, att om ditt sällskap fick mig att vara mig själv, så skulle du alltid finns vid min sida.

Men du är inte här nu.
Och det finns så mycket jag vill säga dig. Så mycket jag vill berätta för dig.
Det finns så mycket kärlek kvar att ge dig. Så mycket glädje.
Du var min anledning.
Min riktiga anledning. Och utan dig spelar ingenting någon roll längre.
Det finns ingen här i världen som får mig att se på livet så som du fick mig att göra.
Så mycket saknad efter dig, mitt hjärta.
Jag bara önskar, varenda dag. Att du ska återvända till mig och le mot mig igen.

Och jag vill inte tro att jag önskar i onödan.
För jag vägrar ge upp vår underbara vänskap.

Tills mitt sista andetag ska jag kämpa
så kom tillbaka, jag vet att vi kan göra allting bra igen
Du och Jag.
Angel&Heart.
Never apart, eller hur?

Varför blev allt som det blev, älskade hjärtat mitt?

Saknad och Älskad
min vän. mitt hjärta

/ Din Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0