i ett nötskal

Haha, ja så det kan bli.
Jag har haft en sån där dag då jag försökt gjort en massa saker men så har det slutat med att jag gjort annat istället.
Jag skulle plocka ur diskmaskinen, men då började jag plugga istället.
Och när jag inte ville plugga mer, då orkade jag inte plocka ur diskmaskinen utan hamnade framför datorn med en massa gamla idol klipp. Och sen skulle jag städa och tvätta, men då ville jag plocka ur diskmaskinen istället.
Sen skulle jag skala potatis till middagen, men började packa istället.
Men samtidigt kom jag ju på att jag måste skala den förbannade potatisen för annars får vi ingen mat ju.
Så då gjorde jag det.
Och sen tog jag in hästarna ( för typ 3:e gången idag ). Sen fortsatte jag packa.

Resultat? Allt och lite till har blivit gjort. Haha. Typsikt mig.
Jag gör aldrig, och då menar jag Aldrig saker på en gång. Vilket är en av nackdelarna med att bo hemma, för om jag bli ombedd att plocka ur diskmaskinen så kan det tar 1 timme för mig, och det gillas inte av mamma. Haha.

Så nu vet ni det också.
Nu ska jag försöka ta en dusch iaf.
Eller ska jag springa först? Äh, oj. Det är ju idol snart.
Jäklar. Vars flög tiden iväg idag då?
O jag måste packa badkläderna färdigt. För imorn ska jag på paradisbadet.
Sen till Umeå och pussas ^^

Crap.
Hörs, HEJ!

Bara för att. Kanske bli blond och 15 år igen?
Damn. Saknar den tiden Fast inte mig som 15 årig precis.
Det var en tuff brud det. Smal var jag också.
Jävlar också.




Kommentarer
Emmagumman

Hihi det tycker jag att du gör rätt i! Hinner inte baka något nu för nu ska jag tydligen jobba! =) Städa buss! HAhah.



Du asså, de e inte blond nu va för du skojjade bara eller e du det?!? Jag e hel förvirrad :P



Puss <3

2010-09-17 @ 16:35:27
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0