en snabbis

Jag tar mig en minut och skriva något trevligt i min helt underbara blogg! Haha.
Jag håller på att städa för fullt, fick något ryck och gick ut o fråga karln min, (som ligger under bilen och skruvar) om jag fick städa badrummet. Tror ni han sa nej eller? Hehe, nee han sa att det fick jag väl göra. Tackar sa jag, och började städa. Och så diskade jag också. Och ska bädda rent. ( Kanske behövs?) Mohaha.

Nej men ja.
Jag är visst inte så duktig på det här med mitt bloggande längre.. Det har liksom runnit ut i sanden för mig.
Men nu när jag kanske har något vettigt att göra på dagarna så kanske lusten kommer tillbaka?
Who knows. ^^

Medan jag vänta på att golvet ska torka så ska jag se ett avsnitt och Gossip Girl. Är snart i kapp alla avsnitt så jag kan hänga med när serien drar igång på TV igen. Trevligt värre. :)

Vad händer annars i världen då?
Ingen som har något roligt att berätta för mig? =)

Nehepp.
Hörs, HEJ

för jag har världens finste sockerbit <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0