blir frisk genom att bli sjuk.

Jävla helvetes satans skit!
Jag hatar att nästan vara förkyld, dvs sådär att jag nyser, det rinner lite i näsan och ögonen, men inte sådär så det är tillräckligt för att kallas sig sjuk och bli sängliggandes. Jag borde väl kanske vara glad för att jag inte blir sjuk tycker ni, men nej. Det är jag inte. Jag är hellre riktigt jävla sjuk och ligger några dagar än att gå runt och nysa varenda sekund och inte känna lust till något.

Så därför tar jag saken i egna händer, och imorn ska jag springa tills jag svimmar. Då kanske jag åker dit på en rejäl förkylning. Super bra! Eller ja, missförstå mig nu inte, jag vill ju inte vara sjuk. Men jag vill heller inte vara halvt sjuk i flera veckor som jag brukar bli. Så jag vill därför försöka bli frisk, genom att bli sjuk först. Get it? :)

Nu blir det iaf sängen, och jag ber till övre makter att denna natt inte innehåller så förbannat hemska drömmar som jag haft de senaste nätterna, för jag orkar seriöst inte leva med dom längre. Vissa nätter väljer jag ju till och med att inte sova för att jag är så rädd för mardrömmar.. Tragiskt!

Såja, nog snicksnackat.
Vi hörs om hur jag mår imorn.

Du känner mig älskling.
Så bestäm dig.
Älska mig. Eller hata mig.
Det är ditt beslut
Din vinst eller förlust.

Natti
/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0