arg i Umeå

Sisådär då.
Jag shoppade lite nödvändigheter i Övik innan jag hoppade på första bästa buss norr över och hamnade i Ume(å) :)
Och här får jag nu sitta och vänta.
Jag HATAR att vänta. Det är tamefan det värsta som finns. Speciellt när man inte alls ska behöva vänta.
Jävla fanskap till karlar säger jag bara.


Jaja. Det ordnar sig väl.
Jag har min dator. Som snart dör också.
Då har jag min telefon. Som är helt jäkla tyst.
åh, fast jag har ju min ipod. Wooohoo! Med Darin.
Japp. Jag ska lyssna på Darin och sitta här på rumpan och sura.

Så om ni undrar, så är det precis vad jag gör.

Hörs, HEJ!

SurFiie. Jappsis.


Kommentarer
Emmagumman

Ne du hade inte färgat/ blekt ditt hår ::P haha du får inte luras så gumman^^ Puss <3

2010-09-17 @ 17:06:19
URL: http://emmagumman.webblogg.se/
Cissi

Trevlig helg! =)

2010-09-17 @ 17:24:53
URL: http://cviklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0