förbannade morgon!

Bland det värsta som finns måste ju vara när en morgon som man planerat inte går som den ska.
Jag blir så förbannad och irriterad att jag sliter av mig håret när dessa dagar inträffar. 
Och denna morgon är en sådan dag.
Jag skulle ta bussen 06.43 från lilla vallen, och sen byta i ullånger. Och sedan Lunde, för så sa han till mig.
Men nej, då var det byta i Gallsäter och det missar ju jag totalt. Så halvvägs till Härnösand får jag hoppa av och springa tillbaka för att hoppas att det snart ska gå en till buss. Vilket det.. konstigt nog gör.
Men att börja dagen med att kuta några kilometer med datorväska och massa andra grejjer, det var ingen höjdare kan jag lova.

Men jag ska inte klaga. Eller jo det ska jag. För den linjetrafiken i Västernorrland är fan värre än SJ och Västtrafik tillsammans. Helt ärligt.
Så nu får jag sitta här i en gödselskur och frysa röven av mig. Förbannat också.

Lovar att det kommer bli mer strul idag, skulle inte förvåna mig. GAAAAAH!

Blääää på er jävla bussar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0