snöhypen

Det är väl helt jävla fantastiskt när snön äntligen kommer?
Jag är nog en åretom människa har jag kommit fram till nu.
Jag trodde jag bara en vår/sommar människa bara. Men jag har kommit underfund med att det finns något otroligt vackert och bra med alla årstiderna. Och med vintern är det snön och stämningen.
Efter veckor eller vissa år månader av en lång, mörk och i vissa fall otroligt regnig, kall och hemsk höst så faller snön och det blir bara sådär underbart roligt igen med livet.

Så jag måste säga. Jag gillar snön. Jag gillar vintern.
Jag längtar tills jag får råd att köpa mig en skoter och kan dra ut på fjälle och bara mysa!
Eller hur? =)

Alla tycker väl olika. Vissa klagar, vissa bara mår bra.
Men hur som helst. Snön kommer ju alltid tillbaka varje år. Och nu har den kommit just in time tycker jag =)


Nu önskar jag att jag hade min kamera så jag kunne fota all underbara snö som kommit.
Men jag ska försöka låna syster mins kamera så ska jag ge er bevis på att snön är fantastisk! =)

/ Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0