Ingenting förvånar mig längre.

Nej, ingenting alls.
Inte ens att kungen typ ligger runt med någon rastafari brud och är otrogen mot drottningen.
Om jag hade vart på mitt vanliga humör, hade jag nog blivit rätt paff och velat blogga en hel del om bara den skandalen. Men jag orkar inte.

Jag undrar ibland, om jag verkligen borde tro på ödet. För om det är så, så är mitt öde helt öde. ( Haha. Eller inte alls roligt?! )
Det gick åt helvete igår. Helt jävla åt helvete. Jag deppar sönder mig själv nu och bara går djupt in i mina mörkaste tankar. Fy fan så jäkla hemska dom är. Uscha.
Men det förvånar mig inte heller.

Jag behöver verkligen gräva ner mig i tårar och sorg. För någon gång måste det ta slut på smärtan.
Tycker jag nog.

Äh. Strunt samma.

Jag ska göra detta inlägg lite roligare och mer givande.
Jag vill be er besöka denna människas blogg.
Den är nystartad men jag kan garantera er, att den kommer slå igenom med dunder och brak.
Jesper, som driver bloggen är en fantastisk människa med oerhört starka åsikter och tankar. Dom är bra. Han är bra. Så besök hans blogg! :)

/ Fiie


Kommentarer
rasmus

kugga du på uppkörningen? jag har gjort de 2 gånger... första körde jag bra och var hel lugn men gjorde en enda liten tabbe.. andra gången var jag så nervös för jag ville inte kugga så jag gjorde några växlingfel och ja de vart inte godkänd...



tredje gången gillt sluten av månaden hoppas de går då!! nu vet jag vilken inställning jag ska ha..



lycka till o bara kämpa på sofie =)

2010-11-05 @ 14:32:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0