a lovely day

and it only get's better!

Idag har jag gjort framsteg. JAG HAR FÅTT JOBB! Faaan äntligen. En vecka till och jag hade gått på väggarna. Eller ja.. alltså, jag har redan klättrar på väggarna ett antal gånger. Men nu är det slut med det. Börjar redan på måndag, och sen hoppas jag bara att nästa vecka bjuder på alla positiva fördelar jag kan tänka mig! Håller tummarna för både körkort och lägenhet :D
Annars döööööör jag! Haha.

Ska avsluta dagen på bästa möjliga sätt med en snus, ett glas paraply dricka(trocadero) och söööööömn!
Faaan så nice!

Nu vänder det känner jag. Det är min tid nu att glänsa. Jag känner det på mig.

Eller är det bara ännu ett plattfall? Neeeejjje! =)

Straight givi'n up thaaaa real!
Like we said back then, me and my baby! ^^


Occcch Rock'n Roll för att Jay, Olle och Andreas är kvar i Idol. Mina älsklingar! :)

PÖSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0