timoteij gör min dag

Det blev ingen skola idag. Tydligen så har vi ingen lektionstid utan det är eget arbete, så tur för mig fick jag krypa ner i sängen igen och bita i täcket en stund till. Nu har jag ätit en sen lunch, handlat och gjort systemet inför balen och helgen :) Så nu väntar jag bara på min älskade lilla Moa så vi kan äta middag och sedan bege oss till sportlife för att dra igång veckans träning med ett underbart pass!

Sitter och njuter av Timoteij på spotify nu, blir lite glad, lugn och känner hur jag kan andas i normal takt.
Jag försöker ge mina sista dagar här en sista chans att orka kämpa. För de är snart över, och jag får lämna denna så underbara men ändå så hemska och smärtsamma tid bakom mig. Jag tänker behålla alla fantastiska minnen, men resten slänger jag i papperskorgen och radera! :)

XoXo
Fiie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0