tidens står stilla

Ja, det sägs ju att studentveckorna är det bästa veckorna, men för mig är det bara helt jävla meningslöst.
Jag går bara här och väntar på att få ork att börja packa och att få den där jäkla studentdagen överstökad.
Det kanske låter väldigt knäppt, men jag har liksom inget annat att göra.
Det är förjävligt, men det är sanningen.

Jag har än en gång fått smaka på baksidan av vänskap och än en gång fått svart på vitt vilken patetisk värld jag lever i. För här finns ingen respekt eller lojalitet. Här finns bara egoism och iskalla hjärtan.

Ja, för mig står tiden bara stilla och jag vill bara sova bort allt detta helvete som händer, eller ska jag säga som Inte händer nu?!

De som inte saknar dig
det är inte värda att bli saknade heller


XoXo
/ Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0