slutet närmar sig

Halllåååååååå =)

Jag sitter och är mätt i tjockismagen nu. Har precis tryckt i mig ett originalmål men smält ost till stripsen på MAX :)
Finns ju inge godare hamburgare, jag bara älskar den! Ska hämta min milkshake jag beställt nu också, haha!
Tåget går om 1,5 timme så jag passar på att ta det lite lugnt nu och läsa på lite till provet imorn och på torsdag.
Jag har  även 3 eller 4 inlämningar kvar att göra innan torsdag.. förstår inte varför det blivit så, men jag får bara bita ihop och se framemot studentveckan istället =)

Nej, nu kallar visst naturkunskapen på mig.. det var något om djurens evolution och hur en gen fungerar. ^^

XoXo
Fiie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0