Sista timmen som tonåring!

Ojojoj.
Jag vet inte vars jag ska börja eller sluta.. Det har varit en sådan händelserik vecka och helg, och den har varit fylld med allt ifrån skratt till gråt och lycka och kärlek. Helt jäkla underbart!
Helgen har spenderats uppe i lilla söta Tranås med mitt älskade hjärta, världens bästa solstråle och underbara Emelie!
Vi har festat, skratta, skrattat och ja.. skrattat. Humorn som vi 4 har den är oslagbar.
Och nu är det bara ca 1 timme kvar tills jag fyller 20 år. Och det är helt fantastiskt!
Jag har borstat tänderna, åkt tåg, pussats, kramats, skrattat, kissat, ätit, cyklat och gjort precis allt som man kan tänka sig att göra sista dagen i sitt tonårsliv. För nu jävlar kommer jag aldrig mer bli klassad som ungdom, nej du. Nu är jag vuxen! Hör du, VUXEN. Herregud.
Haha. Men imorn ska det firas, eller jag har firat hela helgen iofs, och då snarare ska det fortsätta firas under morgondagen. Jag vet ingenting om vad som kommer hända mer än att vi ska iväg och äta för det har då ordnat! Men jag är säker på att mina älskade flickor har en massa spännande överraskningar till mig ^^ för det brukar dom ha. Min älskade vänner <3
Nu ska jag och min Moa krypa ner i sängen och spela lite kort tills klockan blir 00.00 och det är dags att sova. Hihi! =)
Linda,  Emelie , Moa och min fina "Bäbis på vift" - Tack för en helt underbar och minnesvärd helg som aldrig kommer glömmas bort. Jag är världens lyckligaste över att ni finns i mitt liv och gör det värt att leva med ett leende på läpparna. Pssst, vill ni ha minneslapp så tryck Ja. HAHA! Och glöm inte dricka lite milkshake ^^
Lots och love
XoXo
/ En glad Fiie som snart fyller 20 år =)


Kommentarer
EmmaGumman

Du för sööt gumman. Vad roligt att det var bra i Tranås. Ive mist u! Puss<3

2010-05-02 @ 23:04:30
URL: http://emmagumman.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0