pluggtisdag

Hello!

Idag fick jag väcka upp lilla Moa 20 minuter innan hon skulle springa till tåget, haha. Tänk att hon alltid lyckas försova sig. ^^ Det var dock först gången hemma hos mig, det är alltid jag som brukar vara seg på morgonen =)

Nåja, nu sitter jag iaf påklädd och redo för att möta dagen. Jag har en förjävla träningsvärk och är sjukt trött, men jag har bestämt mig för att inte ge upp nu. Jag fick en rejäl adrenalinkick efter passet igår och jag vet att ingen ska få sätta stopp för mitt lyckande just nu! Så en kaffe och en snus på det här så är jag igång sen :)

Så nu drar jag iväg till skolan för att sitta vid datorn i några 100 timmar och få en massa arbeten gjort, niiiice! ^^

TTYL
XoXo
/Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0