pluggtisdag blev mystisdag

Hallloooooo =)

Det där med att sitta inne i skolan och försöka plugga naturkunskap medan solen lyser ute och jag nästan dog av trötthet gick ju inte alls bra. Så efter knappt 2 timmar gav jag upp, ringde min älskade Moa och drog med henne ut för en lång mysfika i vackra linnestaden :) Vi satte oss på ett underbart rosa café och bara skrattade bort några timmar. Lovely!

När jag kom hem blev jag så sugen på att dra på mig löpskorna och njuta lite mer av solen och värmen, jag har längtat så efter att springa min kilometrar (!) runt området här, så nu ska jag ut och skaka rumpa ^^

Ha en underbar kväll fantastiska människor. :)
Håll med om att det är så mycket roligare att läsa min blogg när jag är på bra humör? Det är iaf så förbannat mycket roligare att skriva då =)

Lots of love.
XoXo
Fiie





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0