nedräkningen har börjat

27 maj 2010 kl 14.06. Ett historiskt ögonblick att komma ihåg. Då la jag ner pennan till mitt sista prov någonsin i gymnasiet och min skoltid. Jag har slitit så hårt, och nu hoppas jag bara att betygen visar det också.
För om jag inte får vad jag förtjänar, då vette fan vad jag tar mig till!

Det är nu endast 12 dagar kvar till den 10 juni 2010. Då Asperos underbara 3:or tar studenten och lämnar skolan bakom sig. Visst känns det sorgligt, för en del lärare kommer jag sakna. Men det känns som att jag just nu skulle vilja sätta ett stort fett FUCK YOU! i en del lärare/personers face och bara asgarva. Men det kan jag ju inte göra eftersom jag är bra människa, en snäll flicka :)^^

Nu har jag äntligen tagit mig en dusch och blivit människa igen. Det var najs!
Så nu ska jag bege mig in till stan och jag vill käka sushi. Fyfan vad gott det skulle vara. Sushi och ett glas vin.
Yeah. Någon som är med mig eller? =)

Förbered er på en massa fylleinlägg och bara en massa sorgliga tillbakablickar och skit i bloggen några veckor framöver.

XoXo
Fiie




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0