My lovely star

Min älskade Emelie.
Det krävs inte mycket för att få mig på fall, bara ett simpelt skämt och en sprudlande glädje.
Du fick mig på fall redan första gången du log mot mig.
Du underbara människa, som jag nu aldrig kommer släppa taget om.
Du är min stjärna som alltid lyser upp min dag och natt. Du får mina tankar att bli glada när dom är onda och du ger mig lycka vart jag än befinner mig.

Du är den där sista pusselbiten i mitt hjärta som gör det helt.
Jag gör det bekvämt för dig här i mitt liv nu, och jag hoppas att du tänker stanna.
För jag dör lite om du går din väg.

Du är stark, du är fantastisk och du är vacker.
Tillsammans ska vi övervinna allt ont här i världen och återfå vår stolthet i att våga leva som vi är.
Du är galet underbar.
Jag älskar dig, min alldeles egna fina stjärna.

Nästa gång vi ses ska vi skriva historia i att kunna skratta åt knasiga påhitt och dåliga skämt. =) ^^

If no one will listen
If you decide to speak
If no one's left standing after the bombs explode
If no one wants to look at you
For what you really are
I will be here still

För alltid
För evigt
Jag älskar dig!
/ Din Sofie, din ängel och vän <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0